Відповідно до пункту 5 частини 1 статті 3 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 01.07.2019 № 1952 (далі - Закон) однією із засад державної реєстрації прав є відкритість та доступність відомостей Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі – Державний реєстр прав). Міністерством юстиції України запроваджено ряд онлайн-сервісів для користувачів відповідних адміністративних послуг.

Вже зараз громадяни, представники юридичних осіб мають можливість отримати онлайн-послуги через кабінет електронних сервісів, за посиланням https://kap.minjust.gov.ua/services/registry :

  • інформацію з Державного реєстру прав про зареєстровані права на нерухоме майно (за вказаною адресою, реєстраційним номером об'єкта нерухомості, кадастровим номером земельної ділянки, ідентифікаційними даними фізичної або юридичної особи);
  • перевірити виданий документ (перевірка документів, виданих Державним реєстром прав за посиланням https://rrpdoc.informjust.ua/ );
  • перевірити інформацію про стан розгляду заяви/запиту(пошук та перегляд інформації про стан розгляду заяви запиту, що були подані державному реєстратору у паперовій формі);
  • поставити об’єкт нерухомого майна на контроль (отримуйте миттєве повідомлення про початок та хід реєстраційної процедури відносно об’єкта нерухомого майна, а також зміну його статусу в Державному реєстрі прав).

Умови, підстави та процедура надання інформації з Державного реєстру  прав регулюються нормами статті 32 Закону та Порядком надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (далі – Порядок).

Так, для фізичних та юридичних осіб інформація за об’єктом нерухомого майна та суб’єктом речового права надається в електронній формі через офіційний веб-сайт Міністерства юстиції України https://kap.minjust.gov.ua/ за умови ідентифікації такої особи (фізичної або юридичної) з використанням електронного цифрового підпису чи іншого альтернативного засобу ідентифікації особи або в паперовій формі державним реєстратором.

Надання інформації з Державного реєстру прав це загальнодоступна, але платна адміністративна послуга. За отримання інформації з Державного реєстру прав у порядку, передбаченому статтею 32 Закону, справляється адміністративний збір у такому розмірі:

0,025 прожиткового мінімуму для працездатних осіб - отримання інформації, витягу в паперовій формі, що складає 50 грн. у 2019 році;

0,0125 прожиткового мінімуму для працездатних осіб - отримання інформації, витягу в електронній формі, що складає 20 грн.

Усі отримані документи в електронному вигляді мають такий самий офіційний статус, як і їх паперові аналоги.

Таким чином, користування онлайн-сервісами Мін’юсту значно заощадить Ваш час і забезпечить зручність отримання відповідної послуги.

Угору