У Миколаївській області запроваджено пілотний проект з подачі заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет, роз'яснює Корабельний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Миколаївського міського управління юстиції у Миколаївській області

 

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 26 червня 2015 року № 669-р «Про реалізацію пілотного проекту у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» запроваджено пілотний проект з подачі заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет.
Учасниками пілотного проекту з 2015 року у Миколаївській області є:
- міський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Миколаївського міського управління юстиції;
- Заводський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Миколаївського міського управління юстиції;
- Корабельний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Миколаївського міського управління юстиції;
- Центральний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Миколаївського міського управління юстиції;
- Ленінський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Миколаївського міського управління юстиції.
Метою такого нововведення є оптимізація процедури подачі громадянами заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, запобігання проявам корупційних діянь, забезпечення доступності адміністративних послуг, які надаються відділами державної реєстрації актів цивільного стану, а також створення сприятливих умов для їх отримання, зменшення черг у цих відділах.
Завдяки реалізації цього проекту громадяни мають можливість:
- подати заяву у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, не виходячи з дому;
- оплатити з використанням платіжних систем у режимі он-лайн послуги відділів державної реєстрації актів цивільного стану;
- здійснити попередній запис на відвідування відділу державної реєстрації актів цивільного стану із зазначенням зручних для громадян дати та часу;
- отримати консультації працівників відділів державної реєстрації актів цивільного стану за результатами розгляду надісланих через веб-портал заяв або звернень.
Прийом заяв на державну реєстрацію актів цивільного стану в режимі он-лайн здійснюватиметься через веб-портал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану».
Для того, щоб зареєструватись на веб-порталі звернень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану необхідно:
1. На головній сторінці веб-порталу обрати вкладку «Первинна реєстрація»;
2. Заповнити поле «Логін», який буде використовуватись для входу на веб-портал. Логін повинен складатись з не менш ніж шести літер латинського алфавіту та може містити цифри і символи «_» та «- «.
3. В поле «Електронна адреса» необхідно ввести Вашу існуючу електронну адресу, на яку буде надіслано підтвердження проведення реєстрації на порталі. Електронна адреса повинна містити символ @ та не провинна містити літер кирилиці.
4. Заповнити поле «Прізвище, ім'я, по батькові» українською мовою.
5. Поставити відмітку щодо згоди на передачу та обробку персональних даних.
6. Поставити мітку щодо ознайомлення з порядком роботи веб-порталу.
7. Далі необхідно натиснути кнопку «Реєстрація». З'явиться повідомлення «Користувача «логін» створено». Пароль відправлено не електронну адресу». На вказану Вами електронну адресу буде надіслано повідомлення щодо реєстрації на порталі.
8. Для входу в особистий кабінет необхідно перейти за посиланням, яке вказано в повідомленні, та внести логін та запропонований пароль. Далі натиснути кнопку «Вхід».
9. Запропонований в повідомленні пароль можна буде в подальшому змінити, скориставшись відповідним меню особистого кабінету користувача.

Он-лайн послуги: зручно та швидко

Основними перевагами Веб-порталу є:
- відповідність європейським стандартам;
- можливість скористатися послугами Веб-порталу за допомогою будь-якого пристрою, під'єднаного до мережі Internet;
- оперативність прийняття рішення та отримання результатів;
- можливість отримання консультації не покидаючи дому;
- зменшення черг та кількості відвідувань органу державної реєстрації актів цивільного стану;
- зменшення впливу «людського» фактору.
За допомогою Веб-порталу можна:
- подати заяву (звернення) для державної реєстрації актів цивільного стану:
• реєстрацію народження;
• реєстрацію шлюбу;
• реєстрацію розірвання шлюбу;
• реєстрацію зміни імені;
- подати заяву про внесення змін до актового запису цивільного стану;
- подати заяву для отримання повторного свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану;
- подати заяву на отримання витягу з Державного реєстру актів цивільного стану.
Зазначені заяви в обов'язковому порядку повинні містити електронний цифровий підпис фізичної особи або бути підписаними під час особистого звернення до відділу державної реєстрації актів цивільного стану.

Угору