ГОЛОВНЕ ТЕРИТОРIАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ
У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Офіційний сайт
54020, м. Миколаїв, вул. 8 Березня, 107, тел./факс (0512) 47-41-28, E-mail: info@mk.minjust.gov.ua

 

Заступник начальника Управління державної виконавчої служби – начальник відділу аналітики та статистики Управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області  - Ткаченко Олена В’ячеславівна

тел.: (0512) 37-21-86

е-mail: info@mk.dvs.gov.ua

 

Заступник начальника відділуРуденко Наталя Петрівна
тел.: (0512) 37-22-03

 

Головний спеціаліст:

Пристинська Лариса Григоріївна
тел.: (0512) 37-22-09

 


Провідні спеціалісти:

Биковська Тетяна В’ячеславівна

тел.: (0512) 37-22-09

 

Спаська Віола Арсентіївна

тел.: (0512) 37-21-99

Основним завданням Відділу є здійснення аналітичної роботи, ведення, узагальнення оперативної, статистичної звітності районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних, міжрайонних відділів державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області та відділу примусового виконання рішень Управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області (далі - органи ДВС), що забезпечують реалізацію повноважень Департаменті державної виконавчої служби Міністерства юстиції України (далі – Департамент) на підготовку відповідних пропозицій щодо вдосконалення роботи органів державної виконавчої служби. 

На виконання поставлених задач Відділ:

1. Здійснює прийняття та обробку статистичних звітів про роботу органів ДВС регіону, формує зведений звіт про роботу органів ДВС;

2. Здійснює прийняття, обробку та узагальнення оперативної та статистичної інформації з окремим напрямків роботи органів ДВС;

3. Контролює ведення обліково-статистичної звітності та аналізує стан виконання рішень державними виконавцями;

4. Вивчає аналізує та прогнозує стан роботи органів ДВС з питань, віднесених до компетенції Відділу;

5. Здійснює контроль за усуненням недоліків і порушень, виявлених попередніми перевірками та службовими розслідуваннями;

6.  Здійснює надання методичної та практичної допомоги органам ДВС з питань ведення оперативної та статистичної звітності;

7. Вивчає практику взаємодії та координації роботи органів ДВС з аналітичних питань;

8.  Бере участь у перевірках роботи органів ДВС;

9. Взаємодіє та співпрацює з іншими структурними підрозділами Управління щодо здійснення

аналітичної роботи, ведення та узагальнення оперативної й статистичної звітності органів ДВС;

10. Здійснює аналітичне та інформаційне забезпечення роботи органів ДВС;

11.  Організує розгляд звернень громадян та юридичних осіб або запитів щодо отримання інформації з питань, віднесених до компетенції Відділу, відповідно до чинного законодавства України;

12.  Бере участь у розробці комплексних заходів, програм, аналітичних матеріалів, пропозицій та планів роботи Управління;

13. Бере участь у проведенні нарад, семінарів, інших заходів з питань, що стосуються діяльності Відділу та органів ДВС;

14. Виконує інші функції відповідно до покладених на Відділ завдань;

15. Забезпечує здійснення прийому, реєстрації, обліку, зберігання оперативного пошуку документів, інформування за документами, забезпечує формування автоматизованої бази даних вхідної кореспонденції та здійснення роботи з інформаційними масами, що в ній накопичуються, а також обліку документів, які створюються під час діяльності Управління;

16.   Організовує своєчасно надходження документів до керівництва Управління або безпосередніх виконавців, оброблення та відправлення вхідних документів;

17. Організовує контроль за своєчасним виконанням документів, їх підготовкою та оформленням, узагальнює та аналізує дані про хід і результати цієї роботи;

18. Забезпечує документальне обслуговування роботи Управління, оперативне проходження, правильний облік документів, комплектування справ та ведення архіву, крім відділу примусового виконання рішень Управління державної виконавчої служби Голвного територіального управління юстиції у Миколаївській області.