ГОЛОВНЕ ТЕРИТОРIАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ
У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Офіційний сайт
54020, м. Миколаїв, вул. 8 Березня, 107, тел./факс (0512) 47-41-28 E-mail: info@mk.minjust.gov.ua

-Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області

54018, м. Миколаїв, вул. Январьова, 28

тел.: (0512) 34-01-06

(адреса для листування: 54029, м. Миколаїв, вул. 8 Березня, 107)

e-mail: info_udr@mk.minjust.gov.ua

Заступник начальника Головного територіального управління юстиції з питань державної реєстрації – начальник Управління державної реєстрації

Решетілов Георгій Олександрович

тел.:(0512) 34-01-63

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану

54036, м. Миколаїв, пров. Кур’єрський, 7

тел.: (0512) 36-81-58, 36-82-35, 47-30-26

Е-mail: vcs@mk.drsu.gov.ua

Начальник відділу – Донченко Ольга Володимирівна

тел.:(0512) 36-82-35, (0512) 47-30-26

Відділ розгляду звернень та забезпечення діяльності комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації

Заступник начальника Управління державної реєстрації - начальник відділу – Ломакіна Світлана Геннадіївна

тел./факс (0512) 34-01-06

e-mail: info_udr@mk.minjust.gov.ua

Відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань

Заступник начальника Управління державної реєстрації - начальник відділу – Івков В'ячеслав В'ячеславович

тел.: (0512) 34-01-63

тел.: (0512) 34-01-17 (гаряча лінія)

Сектор взаємодії з суб’єктами державної реєстрації та підвищення кваліфікації державних реєстраторів

Завідувач сектору – Заботіна Олена Олександрівна

тел.: (0512) 34-01-54, 34-10-05

Основними завданнями Управління є:

забезпечення реалізації державної політики у сфері державної реєстрації;

внесення на розгляд начальника обласного управління пропозицій щодо формування та реалізації державної політики у сфері державної реєстрації.

На виконання поставлених завдань Управління:

узагальнює практику застосування законодавства, готує пропозиції щодо його вдосконалення та подає їх на розгляд начальника обласного управління з наступних питань:

- розгляд звернень та забезпечення діяльності комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації;

- державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;

- державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців;

- державної реєстрації друкованих засобів масової інформації;

- державної реєстрації громадських формувань;

- державної реєстрації актів цивільного стану;

- взаємодії з суб’єктами державної реєстрації;

- підвищення кваліфікації державних реєстраторів.

організовує роботу, пов’язану із забезпеченням діяльності у сфері державної реєстрації, та здійснює заходи щодо підвищення ефективності цієї роботи;

здійснює контроль за дотриманням законодавства у сфері державної реєстрації;

приймає участь в організації роботи з підготовки та підвищення кваліфікації державних реєстраторів;

контролює діяльність підпорядкованих йому структурних підрозділів;

здійснює заходи щодо підвищення ефективності роботи структурних підрозділів з питань державної реєстрації;

відповідно до закону приймає участь у розгляді скарг на рішення (крім рішення про державну реєстрацію прав), дії або бездіяльність державних реєстраторів, суб’єктів державної реєстрації прав та готує відповідні проекти рішень обов'язкових до виконання;

готує та подає пропозиції обласному управлінню з питань матеріально-технічного забезпечення Управління та підпорядкованих йому відділів;

здійснює прийом громадян та розгляд письмових звернень громадян, звернень та запитів народних депутатів України з питань державної реєстрації;

забезпечує розгляд запитів на публічну інформацію, забезпечує доступ до публічної інформації з питань державної реєстрації;

за дорученням начальника обласного управління представляє інтереси обласного управління під час розгляду справ у судах будь-якої юрисдикції, готує матеріали до розгляду цих справ;

здійснює інші повноваження на основі та на виконання Конституції та законів України, актів Президента України і Кабінету Міністрів України.