Про права споживачів та алгоритм захисту у разі їхнього порушення йшлося під час семінару в Миколаївському міському центрі зайнятості. Зокрема, спеціаліст Миколаївської юстиції розповіла як захиститися від недобросовісних продавців при купівлі в Інтернеті.
Перед покупкою обов'язково з'ясуйте:
• найменування та місцезнаходження продавця
• основні характеристики продукції
• ціну
• порядок прийняття претензій, умови гарантії та поставки
• порядок повернення/ обміну
Забезпечити свою покупку в Інтернеті можна за допомогою:
➡️Відправлення товару з післяплатою.
Післяплата – спосіб розрахунку, коли гроші за товар сплачуються у поштовому відділенні та за додаткову плату надсилаються продавцеві. При післяплаті можна оглянути товар прямо у відділенні та відмовитися від купівлі, якщо він не підійшов.
➡️Повернення оплати через банк. 
Якщо Ви оплатили покупку в Інтернеті, а продавець не відправив куплений товар - зверніться до свого банку із заявою про повернення сплачених коштів. Банк пояснить, чи можливе повернення коштів, скоординує подальші дії та проведе розслідування. Якщо через банк повернути гроші не вдалося - звертайтеся із позовом про відшкодування коштів до суду.
Куди звернутися за допомогою?
Цілодобова гаряча лінія Держпродспоживслужби: 
044 364 77 80 
Адреси (телефони) територіальних органів Держпродспоживслужби
www.consumer.gov.ua. 
Єдиний контакт-центр системи безоплатної правової допомоги:
0 800 213 103

Угору