Заощадити власний час, подавши необхідну заяву он-лайн та обравши зручну для себе дату відвідування відділу державної реєстрації актів цивільного стану можливо за допомогою веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану». З початку року цією можливістю скористалися майже 29 тисяч мешканців регіону. Про це повідомив начальник Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області Роман Возняк.

«Завдяки даному електронному сервісу подати документи до будь-якого відділу державної реєстрації актів цивільного стану можна не виходячи з дому. Для цього необхідні лише комп’ютер та доступ до мережі Інтернет», - відзначив очільник Миколаївської юстиції.

Доступ до електронних послуг веб-порталу надається через особистий кабінет користувача після реєстрації. Для цього необхідно заповнити форму за посиланням: http://dracs.minjust.gov.ua, отримати на електронну пошту тимчасовий пароль доступу, за допомогою якого зайти в особистий кабінет та почати користування.

Зареєструвавшись на веб-порталі, користувач може:

– подати до відділу державної реєстрації актів цивільного стану заяви про державну реєстрацію актів цивільного стану, про внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, про повторну видачу свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану та витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян;

– надіслати до відділів ДРАЦС сканкопії документів, необхідних для державної реєстрації актів цивільного стану, внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, у форматі, придатному для роздрукування або зчитування цих документів в електронному вигляді;

– здійснити попередній запис на відвідування ДРАЦС із зазначенням зручних дати і часу;

– оплатити з використанням платіжних систем послуги відділів ДРАЦС;

– отримати консультації працівників відділу ДРАЦС.

Відзначимо, що заяви повинні містити електронний цифровий підпис фізичної особи або бути підписаним під час її особистого звернення до відділу державної реєстрації актів цивільного стану.

Довідково. З 7 листопада в Україні почала діяти послуга MobileID - електронний підпис, що дає можливість спростити укладання контрактів і використання державних онлайн-сервісів. Завдяки цьому громадяни можуть отримувати державні послуги підписувати документи за допомогою мобільного пристрою.

Для того щоб скористатися послугою MobileID, потрібно звернутися до мобільного оператора і оформити за допомогою паспорта та ідентифікаційного коду SIM-картку нового покоління, на яку буде записаний індивідуальний цифровий підпис.

Угору